Tässä modernissa katumaasturissa yhdistyvät tekninen huippuosaaminen ja ainutlaatuinen mukavuus, joten voit löytää ajamisen ilon uudelleen. Sisätiloissa edistyksellinen tekniikka ja yksityiskohtien huomioiminen tekevät tästä uudesta mallista kunnianosoituksen matkustamisen taidolle ja DS Automobilesin ranskalaiselle asiantuntemukselle.
Ulkopuolen design
Nauti hämmästyttävästä tilasta ja räätälöidystä sisustuksesta. Hienostuneet materiaalit, ainutlaatuiset yksityiskohdat ja huipputekninen ohjaamo edistävät hyvinvointiasi ja ensiluokkaista mukavuutta jokaisella matkallasi.
Autamme sinua valitsemaan juuri sinulle sopivan DS 7:n
DS Go -yksityisleasing on joustava ja riskitön vaihtoehto auton omistamiselle.
DS GO -yksityisleasing sopii niin yksityisille henkilöasiakkaille kuin yrityksillekin.
Nauti mukavasta ja rauhallisesta ajosta innovatiivisten kuljettaa avustavien teknologioiden avulla. Tehokkuus ja innovaatiot palvelevat sinun ja matkustajiesi turvallisuutta.
DS PIXEL LED VISION 3.0
Älykkäät DS PIXEL LED VISION 3.0 -ajovalot mukautuvat ympäristöösi säätäen valaistusta ulkoisten olosuhteiden mukaan (kaupunkiajo, maantieajo, sääolosuhteet jne...) ja suuntaamalla valoa mutkiin parantaakseen näkyvyyttä kaarteissa.
PIXEL-toiminnon avulla voit käyttää kaukovaloja häikäisemättä takana olevaa tai sinua lähestyvää ajoneuvoa.
DS NIGHT VISIONIN infrapunakamera lävistää edessä olevan ajotien havaitakseen pyöräilijät, jalankulkijat ja eläimet jopa 100 metriin asti.
Kuljettaja saa järjestelmän tiedot teräväpiirtoiseen digimittaristoon. Vaaran uhatessa näyttöön ilmestyy erityisvaroitus.
DS DRIVE ATTENTION -vireystilan valvontajärjestelmä analysoi kuljettajan vireystilaa kahdella kameralla.
Ensimmäinen tarkastelee auton käyttäytymistä ympäristössään ja toinen kuljettajaan kohdistettu kamera tarkkailee kasvojen sekä silmäluomien liikkeitä väsymyksen varalta.
DS 7 on varustettu DS DRIVE ASSIST -ajoavustinjärjestelmällä. Se pitää sisällään mukautuvan vakionopeudensäätimen, joka pystyy pysäyttämään auton kokonaan ja lähtemään taas liikkeelle ilman, että kuljettajan tarvitse tehdä mitään.
Järjestelmä pitää myös auton kaistallaan sekä siinä kohdassa kaistaa, johon kuljettaja on autonsa asettanut, esimerkiksi hieman kaistan oikeaan reunaan.
DS PERFORMANCE -insinöörit, joilla on runsaasti kokemusta osallistumisestamme ja kahdesta kaksinkertaisesta mestaruudesta Formula E:ssä, ovat rakentaneet DS 7:n E-TENSE-voimayksikön, jossa on suoraan moottoriurheilusta peräisin olevaa teknologiaa, kuten energian talteenottoa jarrutuksessa.
E-TENSE 4×4 360 -voimayksikön ansiosta DS 7 käyttää erityistä voimansiirtoa, jousitusta ja taka-akselia, jotka on viritetty käsityönä ranskalaisissa työpajoissa DS-insinöörien asiantuntevalla osaamisella.
Kun SPORT-tila on aktivoitu, kahden sähkömoottorin ja bensiinimoottorin yhdistetty voima antaa DS 7:lle uskomattoman tehon, joka mahdollistaa 360 hevosvoiman ja 520 Nm vääntömomentin tuottamisen, mutta samalla se säilyttää suuren ajojoustavuuden.
- Nelivetoinen lataushybridi, 360 hevosvoimaa
- Nappanahkainen watchstrap-verhoilu
- 21" BROOKLYN kevytmetallivanteet
- Panoraama kattoikkuna
E-TENSE-malleissa on neljä ajotilaa:
Zero Emissions -tila, joka on oletusarvoisesti käytössä, on ihanteellinen kaupunkiajossa. E-TENSE 4x4 300 -versiolla voit ajaa jopa 58 kilometriä ilman pisaraakaan bensiiniä. Täydellinen hiljaisuus sisätiloissa, uskomattoman herkkä reagointi: koe uusi tunne.
Hybriditilassa auto optimoi ajamista sähkö- ja polttomoottorin yhteistyössä. Se on yhtä hyödyllinen niin kaupungissa kuin moottoritiellä, ja auttaa sinua käyttämään sähköenergiaa parhaalla mahdollisella tavalla.
Ota käyttöön Sport-tila ja vapauta DS 7 E-TENSEN todellinen potentiaali. Polttomoottori antaa kaiken tehonsa sähköenergian avustamana. Kiihtyvyys, ohitukset; dynaamisen ajamisen huippu.
E-TENSE 4x4 300- ja E-TENSE 4x4 360 -malleissa oleva 4WD-tila parantaa ajettavuutta maantiellä tai hankalassa maastossa. Polttomoottorin ja sähkömoottoreiden teho siirtyy saumattomasti auton neljälle pyörälle, mikä parantaa pitoa, olipa tie sitten kostea, mutainen, luminen tai mutkainen.
Tietoa toimintamatkasta
MyDS-sovelluksesta näet reaaliaikaisesti ajoneuvosi jäljellä olevan toimintamatkan.
Voit myös tarkistaa, onko ajoneuvosi kytkettynä laturiin ja latautuuko se, sekä varmistaa lataustyypin (pika vai vakio).
Voit myös seurata reaaliaikaisesti latausnopeutta ja jäljellä olevaa latausaikaa.
Hallitse ajoneuvoasi myös etäältä
Kun DS-ajoneuvosi on kytkettynä latauspisteeseen, voit hallita lataamista älypuhelimellasi.
Voit aloittaa, lopettaa tai ajastaa latauksen itsellesi sopivimpaan ajankohtaan, mikä mahdollistaa eri lataustaksojen hyödyntämisen joutumatta käymään ajoneuvosi luona.
Matkustamon esilämmitys ja -jäähdytys
Nauti optimaalisesta mukavuudesta heti, kun istut autoosi, ulkolämpötilasta riippumatta.
MyDS-sovelluksen avulla voit esilämmittää tai -jäähdyttää DS-autosi matkustamon – oli autosi latauksessa tai ei.
Jos autosi on kytkettynä laturiin, jäljellä oleva toimintamatka ja akkusi latauksen tila eivät vähene.
E-TENSE etäohjauspalvelu mahdollistaa myös esilämmityksen/-jäähdytyksen ajastamisen itsellesi sopivaan aikaan, jotta matkanteko DS-ajoneuvollasi olisi kaikissa olosuhteissa mahdollisimman miellyttävää.
Découvrez Nouvelle DS 7 en vidéo
Toimintamatka ja kulutustiedot on ilmoitettu WLTP-mittaustavan mukaisesti. Auton kulutukseen ja toimintamatkaan sähköllä vaikuttavat muun muassa sähköajon osuus, kuljettajan ajotapa, ajonopeus, lämpötila, keli- ja ajo-olosuhteet sekä auton kuormaus. Ilmoitetut kulutusarvot on tarkoitettu eri automallien väliseen vertailuun. Ne perustuvat laboratoriossa tehtävään keskivertoajoa jäljittelevään mittaukseen, eivätkä ne kuvaa tarkalleen auton kulutusta liikenteessä ajettaessa. Ladattavan hybridiauton kulutus voi poiketa merkittävästi ilmoitetuista kulutusarvoista auton käytöstä ja lataamisesta riippuen. Autoa tulee ladata viimeistään akkujen tyhjennyttyä, jotta ajoneuvon kulutus pysyy alhaisena.
Latausteho ja -aika voivat vaihdella ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.
On myös tilanteita, joissa sähköllä ajaminen ei onnistu. Näitä tilanteita on esimerkiksi alle -5 asteen ulkolämpötila ja 12 voltin akkujen alhainen varaustaso. Alle -5 asteen pakkasella Electric- eli täysin sähköinen ajotila ei ole käytettävissä, mutta Hybrid-ajotila on käytettävissä, jolloin auto optimoi ajamista polttomoottorin ja sähkömoottorin yhteistyössä. Lisäksi polttomoottori vaatii toisinaan käyttöä, jotta se saavuttaa käyntilämpötilan ja mahdollinen öljyn sekaan joutunut bensiini haihtuu pois. Kuljettajalla ei näissä tapauksissa tilapäisesti ole mahdollista ajaa ainoastaan sähköllä.