Kori hyödyntää uutta teknologiaa, joka uudistuu itse törmäyksen sattuessa. Etusäleikkö on suunniteltu mukautumaan tieolosuhteisiin.
DS LIGHT VEIL -valot ovat näyttävät ja ne mukautuvat matkustajien ja ympäristön tarpeiden mukaan.
100% sähköinen voimansiirto takaa vertaansa vailla olevan reagointikyvyn.
Tässä fantasiassa sähkömoottori tuottaa 400 kW:n (540 hevosvoiman) tehon kaupunkikäytössä.
Siirryttäessä kilparadalle erikoistila ylittää 1 000 kW (1 360 hevosvoimaa) ja hyötyy DS Performancen,
Formula E: n teknisen tiimin, suunnittelemasta jousituksesta.
Hiilikuituisella korilla on innovatiivisia ominaisuuksia. Vetoa, pitoa ja hidastusta ohjataan fyysisellä ja ohjelmistokonseptilla parhaan mahdollisen suorituskyvyn saavuttamiseksi tienpinnasta riippumatta.
Oikealla puolella tunnelma on erilainen.
Kuljettajasta tulee matkustaja, kun hän astuu pesämäiseen koteloon.
Epäsymmetria mahdollistaa uudet tilat läpinäkyvässä kapselissa. Matkustamo on kuin ojennettu linnun siipi, ja matkustaja pääsee nauttimaan jäähdytetyistä ja hierovista istuimista.
Autonomisen ajamisen kokemus on poikkeuksellinen. Tuntoaistin ohella mukaan kutsutaan myös kuuloaisti. Sisätila on mukaansatempaava akustinen kupla, joka on omistettu kuuntelun ilolle.
Kojelauta on keksitty uudelleen musiikkivirran generaattoriksi: reaaliajassa säädetyt akustiset aallot seuraavat kuuntelijaa sopeutumalla heidän jokaiseen liikkeeseensä.
Äärimmäisten tunteita
Ohjaamoon pääsee Elytre-ovesta, joka on päällystetty hiilikuitu-/nahkapunoksella. Väistämättä katseet kiinnittyvät yksittäisen istuimen pyramidiarkkitehtuuriin, joka mukautuu täydellisesti kuljettajan vartaloon, kuten moottoriurheilussa nähdyt istuimet.
Ohjauspyörä on houkutteleva yhdistelmä nahkaa, puuta ja metallia. Kaksisävyinen Millennium Blue ja Navy Blue Aniline -nahka on viimeistelty DS-logokuvioinnilla. Kuljettaja kokee adrenaliiniryöpyn jo ennen kuin hän lähtee liikkeelle.