YHTEISTYÖ & YLELLISYYS
Tutustu yhteistyökumppaneihimme
DS & PARIS FASHION WEEK®
Enemmän kuin muotia
DS & PARIS FASHION WEEK®
Enemmän kuin muotia
Virallinen tapahtuma-auto
Arvostelut
DS Automobiles valokuvaajan silmin
DS CONSCIOUS COLLECTION, käsityöläisosaamisen ja innovaation kohtaaminen
Erilainen näkökulma
DS Automobiles juhlistaa tulevaisuuden suunnittelijoita
Heinäkuu 2020
”Un Autre Regard” -tapahtumassa esiteltiin DS Automobilesin ja muodin maailman intiimiä suhdetta. Osana SPHERE Paris Fashion Week® -showroomia järjestetyssä muotikuvaustapahtumassa esiteltiin DS Automobilesin konseptiautomallistoa ja Fédération de la Haute Couture et de la Mode -järjestön tunnustamien nousevien muotisuunnittelijoiden luomuksia. Kuten nuorten suunnittelijoiden luomuksilla, DS-konseptiautoilla pyritään näkemään maailma uusin tavoin.
Louvren taidemuseo & DS Automobiles
Héritage
Matkustaminen taiteen muotona
B.R.M Chronographes & DS Automobiles
Täsmällistä hienomekaniikkaa
Teemme yhteistyötä ranskalaisen B.R.M Chronographesin kanssa sisällyttääksemme ranskalaista kelloseppäosaamista ja rohkeaa kekseliäisyyttä ajoneuvojemme ylellisiin ajannäyttölaitteisiin.
Vuonna 2003 perustetussa B.R.M Chronographesissa suhtaudutaan intohimoisesti tarkkuushienomekaniikkaan. Sen valmistamat ajannäyttölaitteet ovat ainutlaatuisen innovatiivisia, personoitavissa olevia ja käsin viimeisteltyjä. Bernard Richardsin DS Automobilesille suunnittelemat ylelliset kellot tekevät jokaisesta autosta itseilmaisun välineen, joka heijastaa vahvaa persoonallisuutta ja tyylitietoisuutta.
B.R.M R180: räätälöityä tyyliä ja ammattitaitoa
Focal Electra® & DS Automobiles
Seuraavan tason kuuntelukokemus
Ajoneuvojemme Focal Electra® -äänentoistojärjestelmät koostuvat joko 12:sta tai 14:sta huolella sijoitetuista kaiuttimesta, jotka tuottavat immersiivisen ja kristallinkirkkaan kuuntelukokemuksen. Akustiset lasit ja juottohitsattu kori tukevat ainutlaatuista ääniarkkitehtuuria ja minimoivat korin resonointia.
Äänen, tunteiden ja aistimusten yhdistäminen
DS & TOTALENERGIES
Monipuolinen kumppanuus
Innovoinnille omistettu yhteistyö
Tavoite: huipputeknologia ja huippusuorituskyky
DS & NESPRESSO
Makujen maailma
DS & GRAND CHAMPAGNE
DS Automobiles on ollut mukana Grand Champagne tapahtumassa 2019 vuodesta lähtien. DS upeita automalleja on päässyt ihastelemaan Vanhan ylioppilastalon edessä Helsingin keskustan paraatipaikalla. Autot eivät todellakaan jää arvorakennuksen varjoon ja täydentävät tapahtumapaikkaa. Grand Champagnen sisääntulossa autot eivät varmasti ole jääneet keneltäkään tapahtumaan osallistuvalta huomaamatta.
Mutta mitä autobrändi tekee samppanjatapahtumassa? Tutustu DS:n brändiin ja merkin arvomaailmaan, niin on yhteistyö itsestään selvää!
Ranskalaisuus
Samppanja yhdistyy heti ihmisten mielessä Champagnen maakunnan kautta Ranskaan, johonkin hieman arkea ylempänä olevaan hetkeen. DS Automobiles on yhtä lailla ranskalainen, mutta se tekee asiat erottuvammin ja paremmin kuin tavallisissa autoissa.
DS:n nimi juontuu ranskan kielen jumalatarta kuvaavasta sanasta ”Déesse”, mutta toki nimestä löytyy yhteys Citroënin ikoniseen DS-malliin 50-luvun lopulta. DS:n ajatus on teknisesti edistyneestä eli avangardistisesta autosta, johon yhdistyy ”savoir-faire” eli ranskalainen tietotaito. DS viekin samppanjan tavoin Art-de-Vivren eli elämisen taidon ilosanomaa ympäri maailman.
DS:n slogan on ”The French Art of Travel” eli vapaasti käännettynä ”ranskalaisittain taivaltaen”. DS haluaakin yhdistää ajatuksen autoistaan ja niillä matkaamisen ”Orient Expressiin”, Concorde-lentokoneisiin ja huippunopeisiin TGV-juniin. Teknisesti edelläkävijöitä, mutta ne kantavat mukanaan ranskalaista luksusosaamista.
PITKÄT PERINTEET
Samppanja on aina kuohuviiniä, vaikka kaikki kuohuviini ei ole samppanjaa. Kaikki DS:t ovat autoja, mutta kaikki autot eivät todellakaan ole kuin DS. Jokaisen DS:n suunnittelun ja valmistuksen keskiössä on Savoir-Faire, eli ranskalainen tietotaito. Jokaisessa DS:n mallissa on käytetty huomattavan paljon aikaa laadukkaisiin yksityiskohtiin, jotta DS:t erottuisivat autojen harmaasta massasta. DS Automobiles on ylpeä ranskalaisesta taustastaan, sillä mistään muualta päin maailmaa ei vastaavia autoja voisi edes syntyä.
Käsityöllä on myös merkittävä osa jokaista DS:ää. Ranskalaiset alansa huiput ovat olleet valitsemassa jokaisen DS-mallin sisustuksien värimaailmaa sekä kuoseja ja niissä käytettyjä materiaaleja. Nahkaistuimissa käytetty nahka tulee lehmistä, joita on kohdeltu hyvin. Lisäksi autoihin kelpuutetaan nahan parhaimmat osat.
Savoir-Faire & käsityö
Samppanja on aina kuohuviiniä, vaikka kaikki kuohuviini ei ole samppanjaa. Kaikki DS:t ovat autoja, mutta kaikki autot eivät todellakaan ole kuin DS. Jokaisen DS:n suunnittelun ja valmistuksen keskiössä on Savoir-Faire, eli ranskalainen tietotaito. Jokaisessa DS:n mallissa on käytetty huomattavan paljon aikaa laadukkaisiin yksityiskohtiin, jotta DS:t erottuisivat autojen harmaasta massasta. DS Automobiles on ylpeä ranskalaisesta taustastaan, sillä mistään muualta päin maailmaa ei vastaavia autoja voisi edes syntyä.
Käsityöllä on myös merkittävä osa jokaista DS:ää. Ranskalaiset alansa huiput ovat olleet valitsemassa jokaisen DS-mallin sisustuksien värimaailmaa sekä kuoseja ja niissä käytettyjä materiaaleja. Nahkaistuimissa käytetty nahka tulee lehmistä, joita on kohdeltu hyvin. Lisäksi autoihin kelpuutetaan nahan parhaimmat osat.
jotakin tavanomaisuuden yläpuolella
Samppanjaan liitetään tunteita jostakin paremmasta ja ylevämmästä. DS:ää ei myöskään valita pelkästään järjellä, vaan ehdottomasti tunteella. DS:n autoissa on kaikissa tietynlainen tunnelma, joka avautuu useimmiten sillä hetkellä, kun autoon istahtaa sisälle. Se on yhdistelmä laadukkaita materiaaleja, aistikasta värimaailmaa ja viehkeää tuoksua, joka syntyy vain parhaiden materiaalien lopputuloksena.
DS:n autoihin liitettävät tunnelmat eivät rajoitu vaan itse autoon. DS Store – vain DS:n autoille pyhitetty myymälä – tarjoaa tavallista paremman palvelukokemuksen. DS Store -myymälässä jokainen yksityiskohta lattiasta kattoon ja jopa tuoksuihin on räätälöity DS:n brändin mukaiseksi – myymälä on kuin autokauppojen samppanjaa.